Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o. – Anna Vajčnerová
Anna Vajčnerová
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o.
Proposal of marketing activities for the company Red Bull Czech Republic, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním a jeho vývojem v důsledku sociálně historických událostí. Úžeji je zaměřená na generaci Z a trendy v integrované marketingové komunikaci působící na tuto generaci, především pak na sociálních sítích. Výstupem práce je definování generace Z v lokálních podmínkách a návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s. r. o. zaměřených …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behavior and its development as a result of socio-historical events. It is more closely focused on the Z generation and trends in integrated marketing communication affecting this generation, especially on social networks. The output of the work is the definition of the Z generation in local conditions and the proposal of marketing activities for the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAJČNEROVÁ, Anna. \textit{Návrh marketingových aktivit pro firmu Red Bull Česká republika, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/9sstvg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček