Gleb Remizov

Diplomová práce

Ethical Challenges of Multicultural Marketing

Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Anotace:
Moderní společnost reaguje velmi ostře na neetické jednání společností. Cíl této práce je analyzovat problémy eticky zabarvených rozhodnutí společností, poskytnout čtenáři druhotný průzkum tohoto tématu a prozkoumat a zhodnotit jiné reklamní kampaně. Účelem toho je vyznačit chyby a snažit se vytvořit strategii jak se těchto chyb vyvarovat v budoucích případech spolu s marketingovými kampaněmi a jejich …více
Abstract:
In the modern world society reacts sharply to unethical behavior of companies. The goal of the thesis is to analyze the problems of ethically-driven decisions of companies, provide the reader with a secondary research of the topic and to investigate and compare different advertising campaigns in order to highlight mistakes and attempt to develop a strategy to avoid them in the future cases with an …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2020
  • Vedoucí: Karel Müller
  • Oponent: Zuzana Křečková Kroupová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78609

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Práce na příbuzné téma