Ethical Challenges of Multicultural Marketing – Gleb Remizov
Gleb Remizov
Diplomová práce
Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Anotace:
Moderní společnost reaguje velmi ostře na neetické jednání společností. Cíl této práce je analyzovat problémy eticky zabarvených rozhodnutí společností, poskytnout čtenáři druhotný průzkum tohoto tématu a prozkoumat a zhodnotit jiné reklamní kampaně. Účelem toho je vyznačit chyby a snažit se vytvořit strategii jak se těchto chyb vyvarovat v budoucích případech spolu s marketingovými kampaněmi a jejich …víceAbstract:
In the modern world society reacts sharply to unethical behavior of companies. The goal of the thesis is to analyze the problems of ethically-driven decisions of companies, provide the reader with a secondary research of the topic and to investigate and compare different advertising campaigns in order to highlight mistakes and attempt to develop a strategy to avoid them in the future cases with an …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2020
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Zuzana Křečková Kroupová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78609
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová