Dominik Švarc

Bakalářská práce

Marketingový mix Fajnapizza.cz

Marketing mix of Fajnapizza.cz
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný marketingový mix vybraného subjektu a navrhnout opatření k jeho zlepšení. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V první kapitole bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice marketingového mixu. Ve druhé kapitole budou shrnuty informace o vybraném subjektu. Dále bude zhodnocen dosavadní …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current marketing mix of the selected subject and propose measures to improve it. Available secondary data, as well as primary data, should be used for the work. The first chapter will summarize the essential theoretical background to the issue of the marketing mix. The second chapter will summarize information about the selected subject. Furthermore, the existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zv1nn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management