Joy Ezamegbe, BBA
Diplomová práce
Economics of advertising
Abstract:
This research thesis is about the economics of Advertising which is a broad topic comprising of many aspects of the economic characteristics of advertising. Due to the many options through which this research topic can be address, the researcher therefore focused on address the topic focusing on the role of Internet, that is, new media in the economics of advertising. The researcher used the economic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
A step towards aligning supply and demand? User involvement in supply of open data among ten Dutch public sector bodies
Kristina Olausson -
Economics of online advertising: A case study
Nikita Morozov -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva