Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ – Bc. David ŠMÍD
Bc. David ŠMÍD
Master's thesis
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
Possibilities of using the VEX IQ robotic kit in primary school education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím robotické stavebnice VEX IQ ve výuce informatiky na základních školách. Hlavním cílem práce je představit stavebnici VEX IQ a k této stavebnici vytvořit multimediální elektronický výukový materiál, sloužící pedagogům k seznámení s robotickou stavebnicí, k základnímu nastavení stavebnice a jejích komponentů a k využití stavebnice při výuce blokového programování v …moreAbstract:
The thesis deals with the use of the VEX IQ robotic kit in teaching computer science in primary schools. The main goal of the thesis is to introduce the VEX IQ kit and to create a multimedia electronic teaching material for this kit, which will serve teachers to get acquainted with the robotic kit, to basic setup of the kit and its components and to use the kit in teaching block programming in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Baťko, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMÍD, David. Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the Informatics and Lower Secondary School Teacher Training in the Technology and Design
Theses on a related topic
-
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Programování jednodeskového počítače v blokovém programovacím jazyce pro základní školy
Nina Nikita King -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Robotické stavebnice pro výuku programování na základních školách
Michael Lév -
Rozvoj kompetencí žáků ZŠ pomocí robotické stavebnice v projektové výuce
Petr Coufal -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Využití robotické stavebnice Lego Spike ve výuce na ZŠ
Michal Čvančara