Bc. Edita Vítová

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The rolle of marketing communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Diplomová práce je věnována analýze marketingové komunikace a etapám životního cyklu produktu. Teoretická část sleduje hlavní principy komunikace a marketingu spojeného s životním cyklem produktu. Praktická část práce pojednává o marketingovém životním cyklu konkrétního produktu, tj. programu Executive MBA LIGS University zaměřeném na profesní manažerské vzdělávání. Cílem práce bylo popsat úlohu marketingové …více
Abstract:
The diploma thesis is dedicated to the analysis of marketing communication and phases of product lifecycle. The theoretical part follows main principles of communication and marketing connected with product lifecycle. The practical part concerns the marketing of a specific product lifecycle, i. e. Executive MBA from LIGS University focusing to management education. The target of the diploma thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní