Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě – Ing. Jan Klimáček
Ing. Jan Klimáček
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je využití podpory prodeje jako nástroje, kterým je budována loajalita zákazníků k firmě Jan Klimáček – Elrek. Je zde proto věnována pozornost základním principům marketingu, částem marketingového mixu a následně pak mixu komunikačnímu. V komunikačním mixu je pak kromě reklamy, osobního prodeje, přímého marketingu a PR, věnována největší pozornost podpoře prodeje. V aplikační …víceAbstract:
Contents of the bachelor thesis is the usage of sales promotion as a tool , by means of which the loyalty of custemers of the company Klimáček – Elrek is being built. Main attention is payed to the basic principles of marketing, to individual parts of marketing mix and consequently to communication mix. In the part of communication mix is, beside advertising, personal selling, direct marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i95zm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský