Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě – Ing. Jan Klimáček
Ing. Jan Klimáček
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je využití podpory prodeje jako nástroje, kterým je budována loajalita zákazníků k firmě Jan Klimáček – Elrek. Je zde proto věnována pozornost základním principům marketingu, částem marketingového mixu a následně pak mixu komunikačnímu. V komunikačním mixu je pak kromě reklamy, osobního prodeje, přímého marketingu a PR, věnována největší pozornost podpoře prodeje. V aplikační …moreAbstract:
Contents of the bachelor thesis is the usage of sales promotion as a tool , by means of which the loyalty of custemers of the company Klimáček – Elrek is being built. Main attention is payed to the basic principles of marketing, to individual parts of marketing mix and consequently to communication mix. In the part of communication mix is, beside advertising, personal selling, direct marketing and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i95zm/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský