Ing. Jan Klimáček

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě

Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je využití podpory prodeje jako nástroje, kterým je budována loajalita zákazníků k firmě Jan Klimáček – Elrek. Je zde proto věnována pozornost základním principům marketingu, částem marketingového mixu a následně pak mixu komunikačnímu. V komunikačním mixu je pak kromě reklamy, osobního prodeje, přímého marketingu a PR, věnována největší pozornost podpoře prodeje. V aplikační …more
Abstract:
Contents of the bachelor thesis is the usage of sales promotion as a tool , by means of which the loyalty of custemers of the company Klimáček – Elrek is being built. Main attention is payed to the basic principles of marketing, to individual parts of marketing mix and consequently to communication mix. In the part of communication mix is, beside advertising, personal selling, direct marketing and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní