Bc. Vojtěch Ešner
Master's thesis
Testovací úlohy v Informatice
Testing Assignments in Informatics
Abstract:
Práce pojednává o problematice testování v ICT a Informatice. Rozebírá základní aspekty definice ICT gramotnosti, jak je vyložena v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále srovnává české, evropské a světové standardy v testování ICT a Informatiky a zaměřuje se na jejich případné použití v českém školství. V teoretické části dále řeší problematiku testování obecně, včetně tvorby samotného didaktického testu …moreAbstract:
This diploma thesis looks at testing in ICT and Informatics from the aspect of ICT literacy as defined in the national curriculum. It compares Czech, European and international standards of testing in ICT and Informatics and it focuses on possible ways of integrating them in Czech educational system. It further discusses other aspects of testing such as successful creation of didactic test. Test items …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jan Berki
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ešner, Vojtěch. Testovací úlohy v Informatice. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for upper-secondary school / anglický jazyk - informatika a výpočetní technika (nav. SŠ)
Theses on a related topic
-
ICT gramotnost zaměstnanců jako předpoklad pro celoživotní vzdělávání
Lukáš DOLEŽAL -
Realizace nové koncepce výuky digitální gramotnosti a ICT na Základní škole Břidličná
Barbora PILÁROVÁ -
Projektované, realizované a dosažené ICT kurikulum na základních školách
Jan BERKI -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Statistická analýza faktorů ovlivňujících ICT gramotnost ve vybrané společnosti
Barbora Málková -
Rozvoj profesních dovedností lektorů dalšího vzdělávání se zaměřením na oblast - numerické, čtenářské a ICT gramotnosti.
Tomáš Chochole -
Kompetence, dovednosti a schopnosti florbalových a hokejových trenérů
Stanislav KARAS -
Motorická kompetence u rychlostních kanoistů školního věku
Hynek Háza