Peter Javornický

Diplomová práce

Conjoint analýza v marketingových výskumoch

Anotace:
Predmetom práce bolo podať komplexný prehľad dostupných informácií týkajúcich sa conjoint analýzy počínajúc historickými dôvodmi jej vzniku, vývoja a končiac podrobným návrhom experimentu. Súčasťou práce je praktická aplikácia, v ktorej sú využité teoretické znalosti na reálnom prípade. V praktickej časti sú skúmané preferencie spotrebiteľov. Tieto výsledky sú porovnané s klasickou metódou zisťovania …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
  • Vedoucí: Petr Hebák
  • Oponent: Vít Smékal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3993

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.