Conjoint analýza v marketingových výskumoch – Peter Javornický
Peter Javornický
Diplomová práce
Conjoint analýza v marketingových výskumoch
Anotace:
Predmetom práce bolo podať komplexný prehľad dostupných informácií týkajúcich sa conjoint analýzy počínajúc historickými dôvodmi jej vzniku, vývoja a končiac podrobným návrhom experimentu. Súčasťou práce je praktická aplikácia, v ktorej sú využité teoretické znalosti na reálnom prípade. V praktickej časti sú skúmané preferencie spotrebiteľov. Tieto výsledky sú porovnané s klasickou metódou zisťovania …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: Petr Hebák
- Oponent: Vít Smékal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.