Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR – Farid Aliyev
Farid Aliyev
Diplomová práce
Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR
Analysis of the Awards Granting and Assessment of Socially Responsible Companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce na téma Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR se věnuje velmi aktuálnímu tématu současné doby – vnímání vlastní odpovědnosti vůči třetím stranám a vůči společnosti jako takové ze strany komerčních firem. Hlavním cílem práce je provedení analýzy udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v České republice. Součástí analýzy je přehled hlavních …víceAbstract:
The thesis on the analysis of Analysis of the Awards Granting and Assessment of Socially Responsible Companies in the Czech Republic is dedicated to a very current topic of the present time - perception of corporate liabilities towards third parties and to society as a whole. The main objective of this work is to analyse the awards and reviews of corporate social responsibility in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13187/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALIYEV, Farid. \textit{Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9tnejc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec