VAŠKOVÁ, Barbora. \textit{Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele}. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9tpjhv/.
VAŠKOVÁ, Barbora. <i>Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele</i>. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9tpjhv/.
VAŠKOVÁ, Barbora. Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9tpjhv/.
@MastersThesis{Vaskova2014thesis,
AUTHOR = "Vašková, Barbora",
TITLE = "Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele [online]",
YEAR = "2014 [cit. 2024-09-25]",
TYPE = "Diplomová práca",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Jindřich Nový",
URL = "https://theses.cz/id/9tpjhv/",
}
@MastersThesis{Vaskova2014thesis,
AUTHOR = {Vašková, Barbora},
TITLE = {Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele},
YEAR = {2014},
TYPE = {Diplomová práca},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Jindřich Nový},
URL = {https://theses.cz/id/9tpjhv/},
URL_DATE = {2024-09-25},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Vašková
| jméno = Barbora
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Vliv síly značky produktu na kupní chování a životní styl spotřebitele
| url = https://theses.cz/id/9tpjhv/
| typ práce = Diplomová práca
| vedoucí = Jindřich Nový
| rok = 2014
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-09-25
| poznámka =
| jazyk =
}}