Jana Zetek

Diplomová práce

Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix

Promotion of flat water canoeing: Marketing mix
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy a komparace starých médií a nových médií stanovit optimální marketingový mix k propagaci rychlostní kanoistiky. Sport je celospolečenský fenomén, který by nemohl být tak silný nebýt médií. Sport a média jsou v silném vzájemném vztahu, který je tvořen zejména ekonomickou provázaností. V první kapitole práce zkoumá vliv médií na sport jako takový. Následně je pohled …více
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the optimal marketing mix for the promotion of flat water canoeing based on the analysis and comparison of old media and new media. Sport is a societal phenomenon that could not be so powerful without the media. Sport and media have a strong relationship with each other, which is mainly formed by economic interdependence. The first chapter of the thesis examines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
  • Vedoucí: Markéta Votoupalová
  • Oponent: Barbora Žehanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87153