Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix – Jana Zetek
Jana Zetek
Diplomová práce
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Promotion of flat water canoeing: Marketing mix
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy a komparace starých médií a nových médií stanovit optimální marketingový mix k propagaci rychlostní kanoistiky. Sport je celospolečenský fenomén, který by nemohl být tak silný nebýt médií. Sport a média jsou v silném vzájemném vztahu, který je tvořen zejména ekonomickou provázaností. V první kapitole práce zkoumá vliv médií na sport jako takový. Následně je pohled …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the optimal marketing mix for the promotion of flat water canoeing based on the analysis and comparison of old media and new media. Sport is a societal phenomenon that could not be so powerful without the media. Sport and media have a strong relationship with each other, which is mainly formed by economic interdependence. The first chapter of the thesis examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
- Vedoucí: Markéta Votoupalová
- Oponent: Barbora Žehanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Sportovní diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Znalost první pomoci trenérů dětí a mládeže rychlostní kanoistiky v České republice
Ondřej PETRÁK -
Technika a metodika pádlování C1,K1 v rychlostní kanoistice. (Videoprogram)
Lucie VACOVSKÁ -
Analýza hodnoty odvysílaných reportáží o kanoistice na divoké vodě v pořadu Branky, body, vteřiny v roce 2014
David KNEBEL -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr