Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage – Bc. Olga Grashchenkova
Bc. Olga Grashchenkova
Diplomová práce
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Anotace:
Práce se zaměří na vliv inovací a kreativity na podniky a jejich přínos ke konkurenčním strategiím. Cílem diplomové práce je objasnit skutečnou úlohu inovací a tvořivosti na příkladu konkrétní společnosti, odhalit hlavní specifika jejích výzkumných a vývojových aktivit a porovnat je s osvědčenými postupy velkých mezinárodních korporací. Cílem diplomové práce je zdůraznit případovou studii vybrané společnosti …víceAbstract:
This thesis work is going to focus on the influence of innovation and creativity on businesses and its contribution to competitive strategies. The aim of the thesis is to illustrate the actual role of innovations and creativity on the example of a particular company, by revealing the main specificities of its research and development activities and by comparing such activities with the best practices …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t31sj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations
Béla Rohmer -
The changing role of in-house legal department in connection with the advisory function to business in international corporations
Vítězslav Traurig -
Developing an International Manager
Lucie Vršovská -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada -
Technická analýza vybraného akciového titulu; případová studie: Apple Inc.
Lukáš Braťka -
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Milan Fast