Tvorba nástroje pro hodnocení vizualizační gramotnosti – Bc. Jáchym Kubáček
Bc. Jáchym Kubáček
Diplomová práce
Tvorba nástroje pro hodnocení vizualizační gramotnosti
Creating a Tool for Assessing Visualisation Literacy
Anotace:
Předmětem této magisterské práce je hodnocení vizualizační gramotnosti. Teoretická část obsahuje přehled rámců vizualizační gramotnosti, způsobů, jak tuto gramotnost hodnotit a přehled vizualizací dat, která jsou pro účely testování využívána. V rámci aplikační části představuji tvorbu originálního nástroje pro hodnocení vizualizační gramotnosti, který má výslednou podobu webové aplikace. Pro její …víceAbstract:
The master's thesis addresses the topic of the evaluation of visualization literacy. The theoretical part contains an overview of visualization literacy frameworks, assessment tools, and data visualizations used in these evaluations. In the application part, I present the creation of an original web application that serves as a tool for assessing visualization literacy. For its design, I used a synthesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/namba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jitka Bartošová, PhD
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
Tereza Šťastná -
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
Hodnocení a sebehodnocení pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně ZŠ a srovnání vesnické a městské školy
Aneta SLÁMOVÁ -
Rozvoj a hodnocení čtenářské gramotnosti ve výuce matematiky prostřednictvím práce s odborným textem
Ivana CZORNIJ -
Hodnocení učebních zdrojů z oblasti finanční gramotnosti
Martin Vrbka -
Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka
Gabriela Ivánková -
Pedagogická evaluace jako prostředek rozvoje e-learningu ve vzdělávání dospělých
Barbora Fialová -
test test test test test
Kateřina Coufalová