Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe – Kateřina Šmahelová
Kateřina Šmahelová
Master's thesis
Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe
Nation Branding as an Element of Economic Diplomacy - Spanish Experience
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem nation brandingu v kontextu ekonomické diplomacie a je případovou studií španělské praxe. Hlavním cílem je odpovědět na otázku, zda má španělský projekt budování značky Marca Espaňa zahájený v roce 2013 pozitivní vliv na výkon ekonomické diplomacie a zda je i přes zatím relativně krátké časové období možné pozorovat nějaké výsledky. První kapitola se zabývá teoretickými …viacAbstract:
The diploma thesis deals with nation branding in the context of economic diplomacy and puts a special emphasis on Spain. The main purpose is to provide an answer to the following question: "Is the Spanish reputation-building project Marca Espaňa launched in 2013 beneficial for country's performance in economic diplomacy area and is it possible to observe any results despite a relatively short time …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: Jana Peterková
- Oponent: Štěpánka Zemanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a medze španielskej kultúrnej diplomacie
Karolína Alexandra Karelina -
Veřejná diplomacie Španělska v České republice
Markéta Šebelová -
Současná zahraniční politika Španělska – koncept Marca España a España Global
Adriena Jahodářová -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová