Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy – Bc. Michal Augustini
Bc. Michal Augustini
Diplomová práce
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá social media a content marketingovými stratégiami. Cieľom práce je poskytnúť sadu osvedčených postupov pri tvorbe týchto stratégií a ďalej aj zanalyzovať súčasné techniky a softwarové prostriedky.Abstract:
The thesis is focused on creation social media and content marketing strategies. Also provides analysis of techniques, activities and software tools used in these marketing fields. Theoretical knowledge is explained in several case studies.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kfg47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2014
- Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova