Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy – Bc. Michal Augustini
Bc. Michal Augustini
Master's thesis
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá social media a content marketingovými stratégiami. Cieľom práce je poskytnúť sadu osvedčených postupov pri tvorbe týchto stratégií a ďalej aj zanalyzovať súčasné techniky a softwarové prostriedky.Abstract:
The thesis is focused on creation social media and content marketing strategies. Also provides analysis of techniques, activities and software tools used in these marketing fields. Theoretical knowledge is explained in several case studies.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kfg47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2014
- Vedúci: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTINI, Michal. \textit{Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy} [online]. Brno, 2014 [cit. 2021-04-22]. Dostupné z: https://theses.cz/id/9u7rei/. Diplomová práca. Masarykova univerzita, Faculty of Informatics. Vedoucí práce RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová