Theses 

Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy – Bc. Michal Augustini

česky | in English | slovensky

Agenda:
Zmeniť agendu. Adresa v ISe:

Zpět na vyhledávání

Bc. Michal Augustini

Master's thesis

Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy

Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy

Anotácia: Diplomová práca sa zaoberá social media a content marketingovými stratégiami. Cieľom práce je poskytnúť sadu osvedčených postupov pri tvorbe týchto stratégií a ďalej aj zanalyzovať súčasné techniky a softwarové prostriedky.

Abstract: The thesis is focused on creation social media and content marketing strategies. Also provides analysis of techniques, activities and software tools used in these marketing fields. Theoretical knowledge is explained in several case studies.

Keywords: Social Media Marketing, Content Marketing, Strategy, Online Marketing, eWoM, COBRAs, Social Business, SEO

Jazyk práce: English

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2014
  • Vedúci: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky


Hore | Aktuálny dátum a čas: 25. 5. 2019 05:25, 21. (nepárny) týždeň

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz