Bc. Michal Augustini

Diplomová práce

Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy

Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá social media a content marketingovými stratégiami. Cieľom práce je poskytnúť sadu osvedčených postupov pri tvorbe týchto stratégií a ďalej aj zanalyzovať súčasné techniky a softwarové prostriedky.
Abstract:
The thesis is focused on creation social media and content marketing strategies. Also provides analysis of techniques, activities and software tools used in these marketing fields. Theoretical knowledge is explained in several case studies.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2014
  • Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace