Bc. Martin Wojkowský

Diplomová práce

Marketingová strategie zavedení nového produktu na trh

Marketing strategy of introducing a new product on the market
Anotace:
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Legatio, s.r.o., která výhradně zastupuje na českém a slovenském trhu německého výrobce a prodejce potravinářských doplňků stravy, firmu Hi Tec Nutrition. Novým produktem je komplexní doplněk stravy určený především pro sportovce. Práce se zabývá problematikou návrhu vhodného marketingového řešení a postupu při zavádění nového produktu na český trh …více
Abstract:
This diploma thesis is processed for company Legatio, Ltd., which has exclusive representation on the Czech and Slovak market for the German manufacturer and distributor of food supplements, the company Hi Tec Nutrition. The new product is a comprehensive food supplement designed especially for athletes. The thesis deals with the design of an appropriate marketing solution and the procedure for launching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
  • Oponent: Ing. Stanislav Pernický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting