Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu – Matyáš Fedor
Matyáš Fedor
Bakalářská práce
Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu
Software tools for life cycle assessment of the product
Anotace:
Tato práce pojednává o životním cyklu produktu a jeho fázích, problematice hodnocení životního cyklu produktu a LCA metodě (Life Cycle Assessment). Dále se věnuje softwarovým nástrojům pro LCA, jejich funkcionalitám, architekturám a požadavkům. Blíže popisuje analýzu funkčnosti vybraného softwarového nástroje a hodnotí možnosti využití softwarových nástroj pro LCA ve vybraném podniku.Abstract:
This bachelor work deals with product life cycle and its phases, product life cycle assessment and the LCA method (life cycle assessment). It also focuses on software tools for LCA, their functionalities, architectures and requirements. It describes the functional analysis of the selected software tool and evaluates the possibilities of using the LCA software tool in the selected company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fedor, Matyáš. Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Tereza Moravcová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Nikola Urešová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Jana Redayová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Tereza Obermajerová