The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy – Dragan SIMIĆ
Dragan SIMIĆ
Diplomová práce
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Abstract:
Fashion industry is one of the largest economic sectors and it proved to be growing with an even faster pace. It is influencing people on a regular basis and not just in terms of what they wear but the life-style they live. For Mura, formerly being one of the biggest fashion houses in Europe, it is of crucial interest to develop its business. Consequently, strategy will play the most important role …víceAbstract:
Módní průmysl je jedním z největších hospodářských odvětví a ukázalo se, že roste ještě rychlejším tempem. Pravidelně ovlivňuje lidi a to ne pouze v tom, jaké oblečení nosí, ale i v tom, jakým životním stylem žijí. Pro firmu Mura, dříve jednoho z největších módních domů v Evropě, je klíčovým zájmem rozvíjet své podnikání. Z tohoto důvodu bude strategie hrát nejdůležitější roli v tak rychle se měnícím …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIMI$\backslash$'C, Dragan. \textit{The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9uoag2/.
Jak správně citovat práci
SIMIĆ, Dragan. The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Adam Kožený -
Rozvoj současného moravského vinařství a pronikání moravských vín na zahraniční trh
René Joksch -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství
Monika Kohoutková -
Strategie vybrané zahraniční firmy při vstupu na evropský trh
Patrik Turek -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková -
Obecná doporučení českým strojírenským podnikům pro vstup na mexický trh
Markéta Nováková -
Strategie pronikání Jižního Tyrolska na trh cestovního ruchu
Kristýna Sabolová