Marketingový mix vybrané prodejny – Bc. Horká Horká
Bc. Horká Horká
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané prodejny
Marketing mix of a selected store
Anotace:
Diplomové práce se zabývá popisem a posouzením současného nastavení marketingového mixu vybrané prodejny. Je rozdělena do čtyř částí. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena prodejna a provedena analýza současného nastavení marketingového mixu společně s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, která …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current setting of the marketing mix of the selected shop. It is divided into four parts. The first part of the work focuses on defining individual elements of the marketing mix from a theoretical point of view. In the next part of the work, the shop is presented and an analysis of the current marketing mix setting is performed together …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kvdy1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič