Bc. Horká Horká

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of a selected store
Anotace:
Diplomové práce se zabývá popisem a posouzením současného nastavení marketingového mixu vybrané prodejny. Je rozdělena do čtyř částí. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena prodejna a provedena analýza současného nastavení marketingového mixu společně s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, která …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current setting of the marketing mix of the selected shop. It is divided into four parts. The first part of the work focuses on defining individual elements of the marketing mix from a theoretical point of view. In the next part of the work, the shop is presented and an analysis of the current marketing mix setting is performed together …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kvdy1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management