Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha – Bc. Marek Novotný
Bc. Marek Novotný
Master's thesis
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
The Impact of the Digital Age on the Management and Marketing of the Sports Club SK Slavia Praha
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem práce na základě provedení rešerše odborné literatury a výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu optimalizovat stávající marketingovou strategii klubu SK Slavia Praha. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti sportovního marketingu, fotbalu, sponzoringu a CSR aktivit …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the football club SK Slavia Prague. The aim of the thesis is to optimize the current marketing strategy of SK Slavia Prague on the basis of literature search and results of qualitative and quantitative research. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of sports marketing, football, sponsorship and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ebdz3/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2022
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Marek. \textit{Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9ut7m6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Lukáš Lisec -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža