Strategická analýza FC Slovan Havlíčkův Brod – Bc. Martin Pavlík
Bc. Martin Pavlík
Bakalářská práce
Strategická analýza FC Slovan Havlíčkův Brod
Strategic analysis of FC Slovan Havlíčkův
Anotace:
Moje bakalářská práce se věnuje fotbalovému klubu FC Slovan Havlíč-kův Brod z hlediska možných strategií budoucího rozvoje klubu. Mým prvotním cílem bylo vytvořit marketingovou strategii klubu. Vzhledem k velikosti klubu jsem však došel k závěru, že u klubu takovéto velikosti nelze oddělit jeho manažerské řízení od marketingové strategie. Obě části jsou vzájemně úzce propojeny, oběma součástem řízení …víceAbstract:
My bachelor’s thesis is devoted the football club FC Slovan Havlíčkův Brod in terms of possible strategies for the future development of the club. My primary goal was to create a club marketing strategy. Howev-er, due to the size of the club, I came to the conclusion that a club of this size cannot separate its management from marketing strategy. Both parts are closely interconnected, both parts of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xodbl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Adam Kyselica
- Oponent: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova