Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku – Nikola Remtová
Nikola Remtová
Bachelor's thesis
Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku
How does the familiarity with brand of the product affects the customer in reviewing the product
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá, jak známost značky ovlivňuje zákazníka při posouzení vlastností výrobku a jeho výběru. V tomto případě je výrobkem pánský oblek. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a experimentální. V teoretické části je obecně popsán pojem pánský oblek, používané materiály na jeho výrobu a jejich stručná výroba a údržba. Je zde také seznámení s firmami, které poskytly textilní vzorky do …moreAbstract:
Bachelor thesis examines how brand awareness affects the customer in assessing the performance of the product and its selection. In this case, the product is men´s suits. Work consists of two parts: theoretical and experimental. The theoretical part is generally described the concept of men's suit, the materials used in its manufacture and its brief production and maintenance. There is also familiar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REMTOVÁ, Nikola. \textit{Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Textile Engineering. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9uwpfg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Remtová, Nikola. Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights