Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku – Nikola Remtová
Nikola Remtová
Bakalářská práce
Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku
How does the familiarity with brand of the product affects the customer in reviewing the product
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá, jak známost značky ovlivňuje zákazníka při posouzení vlastností výrobku a jeho výběru. V tomto případě je výrobkem pánský oblek. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a experimentální. V teoretické části je obecně popsán pojem pánský oblek, používané materiály na jeho výrobu a jejich stručná výroba a údržba. Je zde také seznámení s firmami, které poskytly textilní vzorky do …víceAbstract:
Bachelor thesis examines how brand awareness affects the customer in assessing the performance of the product and its selection. In this case, the product is men´s suits. Work consists of two parts: theoretical and experimental. The theoretical part is generally described the concept of men's suit, the materials used in its manufacture and its brief production and maintenance. There is also familiar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Remtová, Nikola. Jak známost značky ovlivní zákazníka při posouzení vlastností výrobku. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva