Bc. Tereza Marečková

Diplomová práce

Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh

Marketing strategy for new product introduction TC MACH, Ltd. on the market
Anotace:
Společnost TC MACH, která je na trhu s tepelnými čerpadly devět let, vstupuje na trh s rodinnými domy s novým výrobkem. Cílem mé práce je formulovat podmínky prodeje pro obchodní oddělení firmy. Práce obsahuje jak teoretické tak praktické zpracování marketingových analýz pro vytvoření marketingového mixu.
Abstract:
The company TC MACH, which is on the market for heat pumps for nine years, enters the market with family houses with a new product. The aim of my work is to formulate the conditions for business sales department. The work includes both theoretical and practical treatment for a marketing analysis marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jiřina Závišková
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management