Bc. Tereza Marečková

Master's thesis

Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh

Marketing strategy for new product introduction TC MACH, Ltd. on the market
Abstract:
Společnost TC MACH, která je na trhu s tepelnými čerpadly devět let, vstupuje na trh s rodinnými domy s novým výrobkem. Cílem mé práce je formulovat podmínky prodeje pro obchodní oddělení firmy. Práce obsahuje jak teoretické tak praktické zpracování marketingových analýz pro vytvoření marketingového mixu.
Abstract:
The company TC MACH, which is on the market for heat pumps for nine years, enters the market with family houses with a new product. The aim of my work is to formulate the conditions for business sales department. The work includes both theoretical and practical treatment for a marketing analysis marketing mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Jiřina Závišková
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting