Analýza marketingového mixu ve společnosti Billa s.r.o. – Bc. Tomáš Tácha
Bc. Tomáš Tácha
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve společnosti Billa s.r.o.
Anotace:
Marketingový mix je nedílnou součástí marketingu každého podniku. Cílem práce je přiblížit čtenáři jeho složení a aplikování na určitý podnik, v tomto případě na společnost BILLA, s. r. o.. Marketingový mix se skládá ze čtyř, pro firmu velmi důležitých, položek a to ceny, výrobku, distribuce a komunikace. V jednotlivých kapitolách práce jsou rozebrány a přibližují čtenáři procesy, které každý výrobní …víceAbstract:
The Marketing mix is an inseparable part of marketing in every company. The goal of this paper is to explain the reader its structure and an application on a particular company, in this case BILLA ltd. Marketing mix consists of four indispensable items – product, place, price and promotion. The chapters are devoted to each part of the Marketing mix and its processes which have to be applied and adapted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/r09iq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
- Oponent: Ing. Vendula Simotová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Význam emocí v marketingu
Michaela Červinková -
Analýza využití marketingu v rodinných obchodních podnicích
Miroslav Rybár -
Nové trendy marketingu v umění
Ivan Kubál -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková