Bc. Michaela Součková

Master's thesis

Změna zacílení reklamy na těhotné ženy s přesahem do tří let věku dítěte

Changing the targeting of advertising to pregnant women up to three-year-old child
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou změny zacílení reklamního sdělení na těhotné ženy. Hlavním cílem bylo zjištění možného potenciálu této skupiny z hlediska firem, které se rozhodnou tento cílový segment oslovit. Problematika byla zasazena do teoretického zázemí nástrojů marketingové komunikace s rozšířením o moderní přístupy ke komunikaci s cílovými spotřebiteli. Součástí diplomové práce bylo …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of changing the targeting of advertising messages to pregnant women. The main goal was to determine the possible potential of this group in terms of companies that decide to address this target segment. The issue was embedded in the theoretical background of marketing communication tools with the extension of modern approaches to communication with target consumers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní