Porovnanie internetových rezervačných systémov (OTA) a direct booking očami zákazníka. – Bc. Zuzana Balušíková
Bc. Zuzana Balušíková
Master's thesis
Porovnanie internetových rezervačných systémov (OTA) a direct booking očami zákazníka.
A comparison of internet reservation services (OTA) to direct booking from a customers point of view.
Abstract:
The purpose of this diploma thesis was to analyze and to compare the customer's perception of online booking systems and direct booking through their web presentation. The Mixed Methods Research methodology was used to meet the purpose.Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou a porovnaním vnímania internetových rezervačných systémov a direct bookingu z pohľadu zákazníka, prostredníctvom ich webovej prezentácie. K naplneniu cieľa bola využitá metodika zmiešaného výskumu (z angl. Mixed Methods Research).
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/d5mbd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALUŠÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Porovnanie internetových rezervačných systémov (OTA) a direct booking očami zákazníka.}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/9v8q0x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Zmluva o poskytovaní softvéru ako služby
Barbora Hrabčáková