Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji – Blanka NOVOTNÁ
Blanka NOVOTNÁ
Master's thesis
Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji
Problems of cooperation between the school and the school counseling facility in the education of pupils with special educational needs in the Karlovy Vary Region
Abstract:
Práce je zaměřena na spolupráci škol a poradenských zařízení Karlovarského kraje.Vysvětluje pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami.Objasňuje činnost poradenských zařízení, způsob komunikace se školou.Vyhledává problémy, které se ve spolupráci poradenských zařízení objevují z pohledu výchovných poradců i poradenských pracovníků. Navrhuje případné možnosti jejich eliminace.Abstract:
Work is focused on cooperation between schools and counseling facilities Carlsbad region.Explains term pupil with special educational needs.Explains activity counseling facilities ,method of communikation with school.Search problems in cooperation with counseling centers appear from the perspective of educational advisors and guidance counselors . Suggests possible options for their elimination .
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Blanka. \textit{Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9vea52/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Blanka. Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina Forejtová -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Výchovné poradenství na základní škole se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Gabriela PECHKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Informovanost o nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež v mikroregionu Rožnovsko jako nástroj prevence rizikového chování
Terezie Reichlová