Zkouška rozlišování distinktivních rysů fonémů – Jaroslava KOPOVÁ
Jaroslava KOPOVÁ
Master's thesis
Zkouška rozlišování distinktivních rysů fonémů
Test of distinguishing of distinktive types of phonemes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úrovní fonematického sluchu u žáků prvních tříd základní školy. Cílem práce bylo rozšířit stávající zkoušku fonematické diferenciace Wepman-Matějček o další problematické jevy a ověřit její úspěšnost u 50 žáků prvních tříd základní školy.Abstract:
A diploma work engages in the level of phonemic hearing by pupils of the first form of the primary school. The aim of this work was expanding on existing test of phonemic hearing Wepman-Matějček to another problems and check the effect by group of 50.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2007
Accessible from:: 26. 4. 2007
Identifier:
4104
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2007
- Supervisor: PaedDr. Eva Suchánková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPOVÁ, Jaroslava. \textit{Zkouška rozlišování distinktivních rysů fonémů}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2007. Available from: https://theses.cz/id/9vfc1y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPOVÁ, Jaroslava. Zkouška rozlišování distinktivních rysů fonémů. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2007 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / NŠ-SPG
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights