Využití reklamy ve výuce českého jazyka – Nikol FUSOVÁ
Nikol FUSOVÁ
Diplomová práce
Využití reklamy ve výuce českého jazyka
Advertisement Utilization in Czech Language Lessons
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamy v rámci Mediální výchovy RVP ZV. V teoretické části vymezuje reklamní teorii, její definici, druhy, historii, manipulativní metody, image, psychologii reklamy aj. a na závěr nabízí náměty na využití reklamy v hodinách českého jazyka. Praktická část práce obsahuje vyhodnocení výzkumného šetření znalostí reklamy, reklamních sloganů a práce s reklamou u …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the matter of advertisement within the Media education in RVP ZV. The theoretical part focuses on the advertisement, its definition, history, manipulative techniques, image and psychology of advertising etc. At the end it offers inspiration for utilization of advertisement within Czech language lessons. The practical part consists of results of our research of pupil´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUSOVÁ, Nikol. Využití reklamy ve výuce českého jazyka. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy
Veronika Svátková -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele
Markéta Ehrenbergerová -
Psychologie reklamy
Michaela Kofroňová -
Psychologie reklamy
Barbora Kadlecová -
Psychologie reklamy a její vliv na děti prvního stupně základní školy
Adam Novotný -
Psychologie reklamy a její vliv na spotřebitele
Hana Stuchlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva