Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Nikola Muselíková
Bc. Nikola Muselíková
Master's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Using marketing to increase business competitiveness
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti mnou vybrané firmy – Aqualand Moravia. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsem vymezila základní poznatky, které jsem čerpala z literatury v odvětví marketingu, jako například konkurence, konkurenceschopnost, marketingový mix služeb, hodnota pro zákazníka, analýzu SWOT a PEST. V druhé části představila podnik …moreAbstract:
The thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of companies selected by me - Aqualand Moravia. The work is divided into three parts. In the first part, I outlined the basic knowledge that I gathered from the literature in the field of marketing, such as competition, competitiveness, service marketing mix, customer value, SWOT and PEST analysis. In the second part, I introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ydrla/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Marek Lukl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Attractiveness of the Czech Republic for IT business - competition with other European countries
Sofiia Borovik -
Analýza konkurenčného prostredia malých hotelov vo zvolenom regióne
Gabriela Oravcová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurenčního prostředí
Andrea Tupá -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Benešová -
Analýza konkurenčního prostředí
Dominika Vacková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová