Michaela Hrušková

Bakalářská práce

Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů

Analysis of Christmas commercials in terms of the use of emotional appeals
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou emocionálních apelů ve vánočních reklamách. Cílem této práce je analýza využití emocionálních apelů ve vánočních reklamách a analýza vnímání těchto reklam vybraným spotřebitelským segmentem, kterým jsou v tomto výzkumu studenti vysokých škol. Teoretická část práce se zabývá důvody pro tvorbu vánočních reklam a jejich zacílením. Literární rešerše dále diskutuje jednotlivé …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of emotional appeals in Christmas commercials. The goal of this thesis is to analyse the use of emotional appeals in Christmas commercials and to analyse the perception of these commercials by the selected consumer segment, which is universities students in this research. The theoretical part deals with the reasons for making Christmas commercials and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73253

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management