Bc. Jana Bartáková

Diplomová práce

Strategické marketingové řízení firmy

Strategic Marketing Management Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingovým řízením firmy, které je nezbytné pro udržení tržního podílu a dlouhodobý růst. Vypracované analýzy, jak marketingové, tak analýzy managementu dávají reálný pohled na současnou situaci. Na základě situační analýzy je předložena marketingová strategie navazující na cíle firmy a jsou navrženy změny.
Abstract:
This thesis deals with strategic marketing company management which is necessary to maintain market share and long-term growth. Elaborated marketing analysis and management analysis give a realistic view on the current situation.Based on the situational analysis there is presented marketing strategy linked to business objectives and changes are proposed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radka Přiklopilová
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting