Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Diplomová práce

Analýza ziskovosti zákazníků konkrétního podniku

Analysis of customer profitability in a particular enterprise
Anotace:
Úkolem této diplomové práce je přiblížit zjišťování ziskovosti zákazníků v podniku Starobrno, a. s., rozdělit jeho zákazníky do typických skupin a analyzovat jejich ziskovost. V teoretické části práce jsou představeny současné možnosti zjišťování ziskovosti zákazníků s důrazem na způsoby alokace nepřímých nákladů. V praktické části práce jsou zkoumáni zákazníci podniku. Pomocí shlukové analýzy jsou …více
Abstract:
The goal of this diploma work is to explain surveying of customer profitability in the Starobrno, a. s. company, divide its customers into typical groups and analyse their profitability. In the theoretical part of the work there are brought out current possibilities of surveying of customer profitability with the accent on methods of indirect costs allocation. Enterprise’s customers are probed in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Kašpar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta