Faktory ovlivňující konkurenceschopnost vybraného podniku na zahraničních trzích – Marta Němečková
Marta Němečková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost vybraného podniku na zahraničních trzích
Factors affecting the competitiveness of selected enterprise in foreign markets
Anotace:
V této práci jsou popsány faktory ovlivňující konkurenceschopnost velké firmy na zahraničních trzích. V úvodu jsou uvedeny faktory, které plynou z domácího prostředí, tedy z hodnocení konkurenceschopnosti státu. Jsou zde rozebrány tři zprávy mezinárodních organizací a jejich výsledky a reakce české vlády v podobě strategie konkurenceschopnosti a exportu. Ve druhé části je představena firma Linet Spol …víceAbstract:
This thesis describes the factors that influence competitiveness of the firm on the foreign market. In the first chapter there are stated the factors that comes from the competitiveness of the country, where the firm has its headquarter. There are analyzed three reports of international organizations and their results. The reaction of Czech republic is mentioned in form of export and competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Eva Černohlávková
- Oponent: Jan Kopecký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza preferencí zákazníků na online trhu se zdravotnickými pomůckami
Jan Žatka -
Uvádění zdravotnických prostředků na trh se zaměřením na SW dle požadavků MDR
Martin Staněk -
Analýza trhu se zdravotnickými prostředky v ČR
Petra Hospodková -
Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
Petra Kohoutová -
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
Kristýna Lutovská -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Daria Zhelezniakova -
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Peter Sunega -
Analysis of market potential of the Luxury goods industry in the West African countries
Nathy Nabila Fofana