Vnímání Body positivity v modelingu z pohledu neuromarketingu – Kamila Čermáková
Kamila Čermáková
Bachelor's thesis
Vnímání Body positivity v modelingu z pohledu neuromarketingu
Body positivity awareness in modeling industry from the perspective of neuromarketing
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na vnímání hnutí Body positivity v oblasti modelingu z pohledu neuromarketingu. V teoretické části se detailně popisuje modelingový trh a s ním spojené hnutí Body positivity. Následně je vysvětlen novodobý neuromarketing a pomocná metoda Eyetracking. V prakticé části se uskutečnil průzkum založený na hodnocení fotografií modelek. Statická kamera v počítači, která snímala …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the perception of the Body positivity movement in the modeling industry from the perspective of neuromarketing. The theoretical part provides a detailed description of the modeling industry and the associated Body positivity movement. Subsequently, the modern concept of neuromarketing and the supporting method of Eyetracking is explained. In the practical part, a survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l40ue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.