Kamila Čermáková

Bakalářská práce

Vnímání Body positivity v modelingu z pohledu neuromarketingu

Body positivity awareness in modeling industry from the perspective of neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na vnímání hnutí Body positivity v oblasti modelingu z pohledu neuromarketingu. V teoretické části se detailně popisuje modelingový trh a s ním spojené hnutí Body positivity. Následně je vysvětlen novodobý neuromarketing a pomocná metoda Eyetracking. V prakticé části se uskutečnil průzkum založený na hodnocení fotografií modelek. Statická kamera v počítači, která snímala …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the perception of the Body positivity movement in the modeling industry from the perspective of neuromarketing. The theoretical part provides a detailed description of the modeling industry and the associated Body positivity movement. Subsequently, the modern concept of neuromarketing and the supporting method of Eyetracking is explained. In the practical part, a survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma