Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004 – Mgr. Michaela Bočová
Mgr. Michaela Bočová
Bakalářská práce
Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004
Negative campaigning in 2000 and 2004 american presidential elections
Abstract:
The thesis is focused on clarification of concrete changes of character, content and quantity of negative political advertisements broadcasted during American presidential campaigns in 2000 and 2004. Negative advertisements are analyzed and classified into particular categories according to their content. On the background of historical context, the observation is based on changes of themes and character …víceAbstract:
Práca sa zameriava na objasnenie konkrétnych premien charakteru, obsahu a počtu negatívnych politických reklám odvysielaných počas amerických prezidentských predvolebných kampaní v rokoch 2000 a 2004. Negatívne reklamy sú analyzované a radené do jednotlivých kategórií na základe ich obsahu. Na pozadí historického kontextu je pozorovaná zmena tematického zamerania a charakteru negatívnej argumentácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g2968/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
La feminización de algunos sustantivos de profesión o cargo en los periódicos españoles El Mundo y El País entre los años 2000 y 2004
Markéta Solnická -
Putin ve volbách komparace volebních kampaní a prezidentských voleb v Ruské federaci v letech 2000, 2004 a 2012
Vsevolod VESELOV -
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek