Mgr. Michaela Bočová

Bakalářská práce

Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004

Negative campaigning in 2000 and 2004 american presidential elections
Abstract:
The thesis is focused on clarification of concrete changes of character, content and quantity of negative political advertisements broadcasted during American presidential campaigns in 2000 and 2004. Negative advertisements are analyzed and classified into particular categories according to their content. On the background of historical context, the observation is based on changes of themes and character …více
Abstract:
Práca sa zameriava na objasnenie konkrétnych premien charakteru, obsahu a počtu negatívnych politických reklám odvysielaných počas amerických prezidentských predvolebných kampaní v rokoch 2000 a 2004. Negatívne reklamy sú analyzované a radené do jednotlivých kategórií na základe ich obsahu. Na pozadí historického kontextu je pozorovaná zmena tematického zamerania a charakteru negatívnej argumentácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií