Mgr. Jana Rysková

Diplomová práce

Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě

HR Marketing Tools to Support Employee Engagement in a Selected IT Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením efektivity nástrojů personálního marketingu k podpoře angažovanosti, motivovanosti a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané IT společnosti. Práce nejprve předkládá teoretický rámec personálního marketingu, přičemž zdůrazňuje jeho klíčové prvky, jako jsou employer branding, interní marketing, řízení talentů a systémy zaměstnaneckých benefitů, a jejich …více
Abstract:
This thesis examines how effective HR marketing tools are at boosting engagement, motivation, and satisfaction among employees in a chosen IT company. It starts with a basic overview of HR marketing, highlighting its main components like employer branding, internal marketing, talent management, and employee benefits. The study then introduces the IT company where the research took place. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Blanka Plasová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeňka Dohnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Veřejná a sociální politika a lidské zdroje / Personální management a organizační rozvoj