Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě – Mgr. Jana Rysková
Mgr. Jana Rysková
Diplomová práce
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
HR Marketing Tools to Support Employee Engagement in a Selected IT Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením efektivity nástrojů personálního marketingu k podpoře angažovanosti, motivovanosti a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané IT společnosti. Práce nejprve předkládá teoretický rámec personálního marketingu, přičemž zdůrazňuje jeho klíčové prvky, jako jsou employer branding, interní marketing, řízení talentů a systémy zaměstnaneckých benefitů, a jejich …víceAbstract:
This thesis examines how effective HR marketing tools are at boosting engagement, motivation, and satisfaction among employees in a chosen IT company. It starts with a basic overview of HR marketing, highlighting its main components like employer branding, internal marketing, talent management, and employee benefits. The study then introduces the IT company where the research took place. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tp9dd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Blanka Plasová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeňka Dohnalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Veřejná a sociální politika a lidské zdroje / Personální management a organizační rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Působení personálního útvaru a liniových manažerů na angažovanost zaměstnanců
Štěpánka Hanzlová -
Motivace a angažovanost zaměstnanců
Soňa Votavová -
Angažovanost a rozvoj zaměstnanců ve vybraných podnikatelských subjektech
Karyna Kondratyeva -
Personální strategie ve vybrané organizaci
Filip Toufar -
Hodnocení spokojenosti a angažovanosti zaměstnanců - nástroj personálního managementu
Sandra Šmídová -
Posilování angažovanosti zaměstnanců na pracovišti
Filip Vodvářka -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková