Bc. Michal PETERKA
Diplomová práce
Formy distribuce biopotravin
Forms of Distribution of Organic Food
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a posouzení distribučních cest, které jsou v současnosti využívány pro biopotraviny. V první fázi byl proveden marketingový výzkum za pomoci online dotazníku, který byl následně umístěn na Google Docs. V tomto dotazníku bylo zjištováno nákupní chování spotřebitelů. Po vyhodnocení výsledků tohoto výzkumu bylo zjištěno, že nejčastěji nakupují biovýrobky v samoobslužných …víceAbstract:
The main purpose of the thesis is the analysis and judgement of distribution methods, which are currently used for organic foods. The first stage involved a marketing research in form of an online questionnaire, which was placed on Google Docs. This questionnaire focused on shopping habits of the customers. The evaluation showed, that the customers most frequently by the organic foods in the self service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
11885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETERKA, Michal. Formy distribuce biopotravin. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Marketingový výzkum: Které nové formy výuky marketingu by studenti VŠEM uvítali ve výuce.
Jana Kolářová -
Marketingový výzkum: Které nové formy výuky marketingu by studenti VŠEM uvítali ve výuce.
Jana Kolářová -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina
Název
Vložil
Vloženo
Práva