Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě – Bc. Barbora Kunová
Bc. Barbora Kunová
Master's thesis
Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě
Marketing communication in the public administration vs. electronic social networks
Abstract:
Diplomová práce by měla svým výzkumem a závěry přispět ke zlepšení marketingové komunikace ve veřejné správě a zrovnoprávnění mezi veřejnou správou a veřejností. V teoretické části je práce zaměřena na eGovernment a na jednotlivé služby, které by měly usnadnit veřejnosti komunikaci s úřady nebo poskytnout informace o veřejné správě. Touto problematikou se zabývá např. občanské sdružení Egonov, na které …moreAbstract:
The research and its findings introduced in this thesis are aimed at improving marketing communication within public administration and equalising the public admistration and the general public. The theoretical section focuses on eGovernment and particular services designed to facilitate the communication between the general public and authorities and provide information about the public admistration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/daasl/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Jitka Černá
- Reader: Ing. Bořek Valvoda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication