Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě – Bc. Barbora Kunová
Bc. Barbora Kunová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě
Marketing communication in the public administration vs. electronic social networks
Anotace:
Diplomová práce by měla svým výzkumem a závěry přispět ke zlepšení marketingové komunikace ve veřejné správě a zrovnoprávnění mezi veřejnou správou a veřejností. V teoretické části je práce zaměřena na eGovernment a na jednotlivé služby, které by měly usnadnit veřejnosti komunikaci s úřady nebo poskytnout informace o veřejné správě. Touto problematikou se zabývá např. občanské sdružení Egonov, na které …víceAbstract:
The research and its findings introduced in this thesis are aimed at improving marketing communication within public administration and equalising the public admistration and the general public. The theoretical section focuses on eGovernment and particular services designed to facilitate the communication between the general public and authorities and provide information about the public admistration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/daasl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Bořek Valvoda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace